به چشم هایم نگاه کن

اگر تنها ترین تنها شوم باز هم خدا هست،خدا جایگزین همه ی نداشتن هاست

به چشم هایم نگاه کن

اگر تنها ترین تنها شوم باز هم خدا هست،خدا جایگزین همه ی نداشتن هاست

گریه کردم...


نشستم به بخت خودم گریه کردم

دوباره به حال بدم گریه کردم


عجب روزگاری ٬ عجب سرنوشتی

به بخت بد و روزگار خودم گریه کردم


ملک بودم و آدمی گشته ام

و من زین که آدم شدم گریه کردم


دروغ و دورویی ٬ وفا را ؟ نجویی

چه دردی چه زخمی باز هم گریه کردم


تنفر ز مهر و خیانت به پاکی

من اما به حال دلم گریه کردم


کجا شد مروت چه شد سادگی؟

ندانم چرا باز هم گریه کردم؟


نشستم ٬شکستم ز نیرنگ یاران

چو دیدم جفا با دلم ٬ گریه کردم


پناه غمی اشک ! فریاد غم

ز دست دل و بار غم گریه کردم

نظرات 1 + ارسال نظر
رومینا پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ق.ظ http://i-will-find-his.blogsky.com/

وای خدای من چقدر زیبا بود مرسی

منم دلم میخواد گریه کنم

اما نمیدونم چرا

راستی عیدتون مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد