به چشم هایم نگاه کن

اگر تنها ترین تنها شوم باز هم خدا هست،خدا جایگزین همه ی نداشتن هاست

به چشم هایم نگاه کن

اگر تنها ترین تنها شوم باز هم خدا هست،خدا جایگزین همه ی نداشتن هاست

دلم تنگته...

منِ دل شکسته با این فکر خسته دلم تنگته
با چشمای نمناک،تر و ابری و پاک دلم تنگته

ببین که چه ساده بدون اراده دلم تنگته
مثه این ترانه چقدر عاشقانه دلم تنگته



نظرات 2 + ارسال نظر
افسانه جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ق.ظ http://gtale.blogsky.com

دلم از برای دلتنگیهایم تنگ است

*****

تا کجای قصه ها باید زدلتنگی نوشت

تا به کی بازیچه بودن در دو دست سرنوشت

تا به کی با ضربه های درد باید رام شد

یا فقط با گریه های بی قرار آرام شد

بهر دیدار محبت تا به کی در انتظار

خسته ام از زندگی با غصه های بی شمار


Ye Doost یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ

delam tangete kashki jan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد