به چشم هایم نگاه کن

اگر تنها ترین تنها شوم باز هم خدا هست،خدا جایگزین همه ی نداشتن هاست

به چشم هایم نگاه کن

اگر تنها ترین تنها شوم باز هم خدا هست،خدا جایگزین همه ی نداشتن هاست

SADEYES


خدا دوست دارد لبی که ببوسد

نه آن لب که از ترس دوزخ بپوسد


خدا دوست دارد من و تو بخندیم

نه در جاهلیت بپوسیم بگندیم

SADEYES





باید تورو پیدا کنم                        شاید هنوزم دیر نیست


تو ساده دل کندی ولی                  تقدیر بی تقصیر نیست...

SADEYES


هنوزم میشه عاشق بود

تو باشی کار سختی نیست

بدون مرز با من باش

اگر چه دیگه وقتی نیست

نبینم این دم رفتن

تو چشمات غصه میشینه

همه اشکاتو میبوسم

میدونم قسمتم اینه...

SADEYES

برای شنا کردن به سمت مخالف رودخانه، قدرت و جرات لازم است . وگرنه هر ماهی مرده ای هم می تواند از طرف موافق جریان آب حرکت کند .


چه غم انگیز است عمری گداختن از غم نبودن کسی که تا بود از غم نبودن تو می گداخت.


« عشق » و « خدا » و « من » این سه هرگز شکست نخواهند خورد .


عشق در دریا غرق شدن است و دوست داشتن در دریا شنا کردن . عشق بینایی را می گیرد و دوست داشتن می دهد .


ایمان بی عشق، اسارت در دیگران است و عشق بی ایمان، اسارت در خود .


دکتر علی شریعتی

SADEYES



شب و نگاه خیس تردید

پشت حصار لحظه هاست


بال و پرت اگر که بسته است

شوق پریدنت کجاست...

SADEYES


خون دل خوردی تا               قد این دریا شم

چشمه ها دیدم تا              من خلیجت باشم


تو هنوزم از کوچ منو میترسونی

من همه دنیاتم چی ازم میدونی

کوله بار غربت لایق شونت نیست

نرو از آغوشم هیچ کجا خونت نیست...