به چشم هایم نگاه کن

اگر تنها ترین تنها شوم باز هم خدا هست،خدا جایگزین همه ی نداشتن هاست

به چشم هایم نگاه کن

اگر تنها ترین تنها شوم باز هم خدا هست،خدا جایگزین همه ی نداشتن هاست

SADEYES


اگه فاصلـــه افتاده

اگه من با خودم سردم

تو کاری با دلم کردی

که فکــرشم نمی کردم

چه آسون دل بُریدی

از دلــی که پای تو گیــره

که از این بدترم باشی

واسه تو نفسـش میره

نمی ترسم اگه گاهــی دعــامون بــی  اثــر می شه

همیـشـه  لحظۀ آخـــر خـــدا نزدیکتر می شه

تو رو دستِ خودش دادم

که از حـالم خبــر داره

تا از تو چشماشـو یه لحظه برنمی داره …..

نظرات 3 + ارسال نظر
* چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:10 ب.ظ http://darham2010.blogsky.com

سلام دوست عزیز
ممنون به وبم سر زدی
فضولی نباشه اما اگه قالب وبت رو عوض کنی بهتره
موفق باشی

جعفر چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ http://www.boghze-khis.blogfa.com

----دستانم گرمی دستانت را می خواهد پس دستانم را به تو میدهم

قلبم تپش قلبت را می خواهد پس قلبم را به تو میدهم

چشمانم نگاه زیبایت را می خواهد پس نگاهم از آن توست

عشقم تمامی لحظات تو را می خواهند وبرای با تو بودن دلتنگی میکنند

دل من همانند آسمان ابری از دوری تو ابری است

درخشش چشمانم همانند خورشید درخشان انتظار چشمانت را می کشند

پس بدان اگر پروانه سوختن شمع را فراموش کند من هرگزفراموشت نخواهم کرد.

عاشـــــــقـــــــــانـــ ــــه دوســــــتت خواهــــــــــم داشـــــــــــت.

سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری اگه وقت کردید به ما هم سری بزنید

پاسبان حرم دل دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ http://sarayezahra.persianblog.ir

متنای زیبایی داری.
تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد