به چشم هایم نگاه کن

اگر تنها ترین تنها شوم باز هم خدا هست،خدا جایگزین همه ی نداشتن هاست

به چشم هایم نگاه کن

اگر تنها ترین تنها شوم باز هم خدا هست،خدا جایگزین همه ی نداشتن هاست

دل نوشته

فرخ گفته :

 تعبیر من از عشق با تعابیر متداول امروزی تفاوت داره.  چقدر دلم میخواست در سن تو باشم و دوباره عشق رو از اون سن تفسیر کنم... دلمو لرزوندی با وبلاگت!! متاسفانه دلم یاد هندوستان کرده و کاری ازم برنمیآد


-م- گفته :

سلام دوست من.

گفته بودی اگه عشق رو میشناسی بیام.
راستش رو بخوای وقتی کلمه عشق رو میشنوم واقعا غمگین میشم.من تو این چند ماه خیلی سختی کشیدم.اونقدر خودم رو سرزنش کردم که نگو و نپرس.عشق چیزی نیست که به این راحتی هااز بگذرم.
نمی دونم میتونم باهات درد و دل کنم یا نه.شاید بهتر باشه یه کم بیشتر باهم آشنا بشیم.

در پست دیگری گفته :

ممنون که این همه به من لطف داری.قصه عاشق شدن من خیلی دردناکه.البته بیشتر واسه خودم اینطوریه.
اگه فرصت شد کامل برات توضیح میدم.
فقط میتونم بگم درست یک ماه ساعت ۲.۵ شب خوابیدم و ۵ صبح بیدار شدم.اون هم از شدت ناراحتی و استرس.


توجه :::  این وبلاگ جای همه است‌٬ نه فقط جای کسانی که عشق را میشناسند...

همچنین برخی از دوستان به درخواست خودشان مشخصاتشان ذکر نمی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد